Lawatan PERTAMA melawat Saudari Saidah, SU PERTAMA di Hospital Serdang..


Pada Pagi Selasa 10.3.09 bersamaan jam 3 pg Saudari NOOR SAIDAH MUNIRAH BT SAFARI, Pelajar tahun 1 dari Jabatan TR telah dimasukkan ke wad Hospital Serdang akibat kemungkinan masalah pada tulang belakang. Beliau merupakan Setiausaha Agung PERTAMA bg sesi ini dan kini beliau masih berada di wad bagi menerima rawatan. PERTAMA telah mengadakan lawatan ke Hospital Serdang bg melawat beliau Pada petang Rabu 11.3.09 bagi meninjau bagaimana keadaan beliau. Diharapkan beliau akan cepat sembuh dan dapat meneruskan pembelajaran di fakulti..

5 comments:

Anonymous said...

em!
insyAllah..
harap saidah cepat sembuh~

MoHFiR - Mohd Firdaus said...

Comel plak cik adik manis ni... hahaha!! Anyway, Semoga cepat sembuh... Kalo sakit saraf kena rajin makan ubat mcm methacobyl.

p/s: teringat dulu aku ada sakit saraf.. hehehe!!

Anonymous said...

owh? abg mohfir penah sakit gak dulu??
cane leh sehat??
cane?
mane taw saidah pun leh sehat gak...
em~~~

MoHFiR - Mohd Firdaus said...

Org sakit saraf muka (Bell Palsy)... lumpuh sebelah muka (kanan). Tapi alhamdulilah dah ok tp still kena jaga2la gak.

Ikut nasihat doktor. Makan ubat yang diberikan dan tidak tinggal. Tido mesti lebih 8 jam dan rehat mesti cukup. Selain makan ubat yang doktor bg tu org makan gamat gamogen (House of Healin). Baik untuk re-new saraf baru dan regain tenaga.

Sakit Saraf mengambil masa yang lama untuk pulih. Mcm org, 4 Minggu nak pastikan ia pulih sepenuhnya. Org muda cam Saidah InsyaAllah ada harapan tinggi untuk sembuh.

Anonymous said...

insyAllah..
maseh22...

Pages