Aktiviti Kurban Fakulti Teknologi & Sains Maklumat (FTSM) Sempena Idul Adha 1435H

Assalamualaikum wbt dan Selamat Sejahtera diucapkan kepada semua rakan mahasiswa/i Fakulti Teknologi & Sains Maklumat sekalian. Seperti yang sedia maklum pada 8hb Oktober 2014 bersamaan 13 Zulhijjah 1435H yang lalu pihak fakulti telah mengadakan majlis kurban sempena Hari Raya Aidil Adha. 



Aktiviti ini bertempat di dataran ICT iaitu bersebelahan dengan kafe FTSM dan aktiviti telah bermula seawal jam 8 pagi lagi dan telah diketuai oleh Dr. Ibrahim bin Mohamed bersama-sama pensyarah-pensyarah dan pelajar-pelajar yang lain bergotong royong menjayakan aktiviti ini. 

Dr. Ibrahim bertungkus lumus menyiapkan daging masak kurma
Turut kelihatan YDP PERTAMA 2014/15 Saudara Hazim turut membantu menjayakan aktiviti ini

En. Akmal dan En. Hisyam turut membantu meyiapkan bahan-bahan masakan

Beberapa orang pelajar FTSM membantu bagi menjayakan aktiviti ini

Turut kelihatan staf FTSM membantu memotong daging
Aktiviti ini juga telah dihadiri oleh pihak pengurusan tertinggi fakulti termasuklah Timbalan Dekan Prasiswazah iaitu Prof. Madya Dr. Mohd Juzaiddin b. Ab Aziz , Timbalan Dekan Pascasiswazah iaitu Prof. Madya Dr. Haslina bt. Arshad serta tidak ketinggalan Dekan fakulti iaitu Prof. Dr. Abdullah b. Mohd Zin. 

Pada jam 12.30 tengah hari, Timbalan Naib Canselor Hal Ehwal Akademik dan Alumni UKM, YBhg Prof. Dr. Riza Atiq Abdullah O.K Rahmat telah hadir sebagai tetamu bagi aktiviti ini. 











No comments:

Pages